...::: အလည္ ေရာက္လာေသာ မိတ္ေဆြ သူငယ္ခ်င္းမ်ား ေအးခ်မ္း ေပ်ာ္ရႊင္ၾကပါေစ :::...

ေတြးမိတိုင္းလဲ ျပံဳးမိတယ္။

ကေလးေတြရဲ႕အသက္အရြယ္အလိုက္ အမူအက်င့္ အေနအထိုင္ ေျပာင္းလဲလာတယ္ ။၁နွစ္ကေန ၃နွစ္ အရြယ္ကေလးေတြ အတြယ္တာဆံုးက မိဘပဲ ။ ဆယ့္ေလးနွစ္ ေက်ာ္သြားရင္ မိဘထက္ သူငယ္ခ်င္း အေပါင္းအသင္းကို ပိုတြယ္တာျပီး ၁၆နွစ္ေလာက္ဆို စိတ္လႈပ္ရွားတတ္တဲ့ ျမီးေကာင္ေပါက္ အရြယ္ကို ေျပာင္းေျပာင္း သြားတယ္တဲ့ ။လူတစ္ေယာက္က ေျပာျပေနတာကို နားေထာင္ေနရင္း က်မ အေတြးတခုကို သြားသတိရျပီး လွစ္ခနဲေတာင္ ျပံဳးမိသြားတယ္ ။

ဘာလို႕လဲဆို ...မွတ္မွတ္ရရ က်မ ၉တန္းတုန္းကေပါ့ က်မ ေဒၚေလးက သူ႕ေကာင္ေလး အိမ္လာလည္မွာမို႕ ပံုစံတူတဲ့ ဓါတ္ဗူးနွစ္လံုးမွာ တစ္လံုးက ေရေႏြးျဖဴ ၊တစ္လံုးက လက္ဖက္ခတ္ထားတဲ့ ေရေႏြးၾကမ္း ထည့္ျပီး ဧည့္သည္အတြက္ အဆင္သင့္လုပ္ထားတာ။

အမယ္...သူ႕ေကာင္ေလးလာေတ့ာ သူက ခပ္တည္တည္ပဲ ေရေႏြးျဖဴထည့္ထားတဲ့ ဓါတ္ဗူးၾကီး မလာျပီး ေရေႏြးငဲ့တိုက္ေနတယ္ ။က်မလဲ အိမ္စာလုပ္ရင္း လွမ္းျမင္ေတာ့ စဥ္းစားတာေပါ့ေနာ္ ဧည့္သည္ကို ေရေႏြးျဖဴ ဘာလို႕တိုက္ပါလိမ့္ေပါ့ ။ဟုိ အယူေတြရွိလို႕လား ။ယၾတာ ေခ်တာလားေပါ့ ။က်မတစ္ေယာက္တည္း ထို္င္ေတြးရင္း ဧည့္သည္ ျပန္သြားေတာ့ သိခ်င္တာေလး က်မေဒၚေလးကို ေမးၾကည့္တာေပါ့ ။

ေရေႏြးၾကမ္း မတိုက္ပဲ ေရေႏြးျဖဴ တိုက္တယ္ဆို ေတာ့ ဟ..ဟ ေရးရင္းနဲ႕ေတာင္ ရယ္ခ်င္လာျပီ ။ က်မေမးေတာ့ က်မေဒၚေလးက တအံ့တၾသနဲ႕ ဘာ! ေရေႏြးျဖဴ တိုက္တာ ဟုတ္လားတဲ့ ။

က်မေျပာတာကို မယံုဘူး သူ႕ေရေႏြးခြက္ထဲ က်န္ခဲ့တဲ့ ေရကို ၾကည့္လိုက္ ဓါတ္ဗူးထဲကေရကို ငဲ့ၾကည့္လိုက္နဲ႕ ။
ျပီးလဲျပီးေရာ က်မကို ဘာလို႕ခုနတည္းက မေျပာလဲဆိုျပီး က်မကို လိုက္ရိုက္ေတာ့ ေျပးရတာ ေမာေတာင္ေမာသြားတယ္။

ရွက္ရွက္နဲ႕ သူ႕ေကာင္ေလးကို ေရေႏြးၾကမ္းနဲ႕ မွားျပီးတိုက္မိတာကို အဲခ်ိန္မွ က်မလဲ သိေတာ့တယ္ ။
စိတ္လႈပ္ရွားတဲ့ ျမီးေကာင္ေပါက္ အရြယ္ေတြ တယ္ခက္သကိုးလို႕ စတိုင္း က်မေဒၚေလးက ရွက္ရွက္နဲ႕က်မကို လိုက္ရိုက္တတ္တုန္း ခုခ်ိန္ထိ။

ခု အဲဒီေဒၚေလးရဲ႕သမီးေတာင္ ေလးတန္းတက္ေပါ့ ။အဲဒီ သူ႕ဘဲဘဲ နဲ႕ေတာ့ မယူျဖစ္ပါဘူး ။
ေနာက္မ်ားၾကံဳရင္ က်မေဒၚေလးက ေရေႏြးျဖဴ တိုက္လြတ္္လိုက္တဲ့ အဲဒီလူကိုို ေမးၾကည့္အံုးမယ္ ။
သူေကာ ရွက္ရွက္နဲ႕ စိတ္လႈပ္ရွားတတ္တဲ့ ျမီးေကာင္ေပါက္ အရြယ္တုန္းက ေရေႏြးျဖဴကို ေရေႏြးၾကမ္းနဲ႕ မွားေသာက္တယ္ဆိုတာ သတိထားမိရဲ႕လားလို႕ေလ ....

0 အားေပးစကား:

Post a Comment

 
....../******EOT*******/..........