...::: အလည္ ေရာက္လာေသာ မိတ္ေဆြ သူငယ္ခ်င္းမ်ား ေအးခ်မ္း ေပ်ာ္ရႊင္ၾကပါေစ :::...

ယံုခ်င္ယံု မယံုခ်င္ေန။

သီတင္းကြ်တ္ကြ်တ္ျခင္း အိမ္နားက မဂၤလာေဆာင္တာ က်မျမင္ေတာ့ သီတင္းကြ်တ္ရင္ လက္ထပ္ေတာ့မယ္ဆိုတဲ့ သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္ကို ေျပးျပီး သတိရမိတယ္ ။

သီတင္းကြ်တ္ရင္ လက္ထပ္မယ္ဆိုမွ ေဗဒင္ဆရာက ရည္းစားဦးနဲ႕ ကဲြကိန္းရွိတယ္ ။ခုခ်စ္သူက ရည္းစားဦးဆို ေသခ်ာတယ္ ညည္းတို႕ ကဲြမွာပဲ တဲ့ ။ အဟီး အဲလိုေဟာေတာ့ က်မ သူငယ္ခ်င္းက ငိုတာေပါ့ ။မၾကီးဆိုတဲ့ သူငယ္ခ်င္း နဲ႕ က်မကေတာ့ အခ်စ္ဆိုတာကိုလဲ မသိ ကိုယ္ခ်င္းလဲ မစာတတ္နဲ႕ သူငိုေတာ့ ဟာသကိုျဖစ္လို႕။

သူက အငိုတိတ္ျပီဆို မၾကီးနဲ႕ က်မက အဟား ကြဲမွာပါဆိုမွ လြမ္းေနသတိရေနျပန္ျပီလားဆိုျပီး ျပန္စေတာ့သူက ငိုျပန္ေရာ ။ သီတင္းကြ်တ္မွာ သူ႕ခ်စ္သူနဲ႕ က်မသူငယ္ခ်င္း တကယ္ပဲ မဂၤလာေဆာင္ျဖစ္ခဲ့တယ္ ။

မၾကီး ကုိက်ေတာ့ ေဗဒင္ဆရာက ဒီနွစ္တြင္း လံုး၀အိမ္ေထာင္ က်ကိန္းရွိတယ္တဲ့ ။ခ်စ္သူေတာင္မရွိေသးတဲ့ မၾကီးက ေဟး ကနဲ ေအာ္ျပီး ေပ်ာ္စရာၾကီး တဲ့ ။ မၾကီးက ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနတတ္တဲ့ သူမို႕ ေဗဒင္ဆရာက အရမ္းမေပ်ာ္နဲ႕ဦး အဲဒီဖူးစာရွင္က ညည္းေတာ္ေတာ္ ဦးေဆာင္ရ တဲြေခၚရမွာတဲ့ ။ေပ်ာ္ေစျပက္ေစနဲ႕ပဲ ေဗဒင္ကို ေလွ်ာက္ေမးၾကတာေလေနာ္ ။
တကယ္လဲ အဲဒီနွစ္မွာ မၾကီး မဂၤလာေဆာင္ျဖစ္တယ္ ။
က်မကို ေဟာတာေတြက် ေမ့ေနျပီ အဟီး ...

0 အားေပးစကား:

Post a Comment

 
....../******EOT*******/..........