...::: အလည္ ေရာက္လာေသာ မိတ္ေဆြ သူငယ္ခ်င္းမ်ား ေအးခ်မ္း ေပ်ာ္ရႊင္ၾကပါေစ :::...

အိပ္မက္အိမ္...

ဒီဘေလာဂ္ေလးက က်မရဲ႕ ဒုတိယအိမ္ေလးေပါ့ ။ အရင္အိမ္ေလး(minbaisoezay)၀င္ဖုိ႕ က်မ ေသာ့ေလးေမ့လို႕ ဒီအိမ္ေလး ျပန္ျပီး တည္ေဆာက္ျဖစ္ခဲ့တာပါ။
ေသာ့ဖြင့္လို႕မရေတာ့တဲ့ အိမ္ေလးက အမွတ္တရေလးေတြလဲျပန္ျပီး သိမ္းဆည္းနိုင္ေအာင္ ဒီအိမ္ေလး ကူညီဖန္တီး တည္ေဆာက္ေပးတဲ့ ကိုလတ္ (မိုးေသြးငယ္)ေက်းဇူးကို အျမဲ အမွတ္ရေနမွာပါ။
(ရႈး..တိုးတိုး ေက်းဇူးစကားေျပာတာ မၾကိဳက္လို႕ ၾကားသြားဦးမယ္ :D)
ပထမ ဘေလာဂ္အိမ္ေလး စဖြင့္ျဖစ္တုန္းက ပီတိေလးနဲ႕ ခုဒုတိယအိမ္ေလးကို ျပန္ျပီး မြမ္းမံနိုင္ေတာ့ ေမ့တတ္တာေလးကို က်မေက်းဇူး တင္ေနမိျပန္ေရာ။
ပထမအိမ္ေလးမွာတုန္းကလို ကိုယ့္ဘ၀အေတြ႕အၾကံဳ ၊ခံစားခ်က္ ၊ေပ်ာ္စရာ ၊ ဗဟုသုတ ေလးေတြ၊ ကဗ်ာ ၊သီခ်င္း၊ေဆာင္းပါးေတြနဲ႕ က်မအတြက္ စိတ္အပန္းေျဖ စရာ ကမာၻသစ္ေလးတစ္ခု တည္ေဆာက္ေနမိတာပါ။
စာေရးတတ္လို႕ ေရးတာမဟုတ္ပဲ စာေရးရတာ ေပ်ာ္လို႕ ၀ါသနာပါလို႕ဆိုတာကို က်မဆီ ေရာက္လာလည္ပတ္ ဖတ္မိသြားတဲ့ သူငယ္ခ်င္းအားလံုး က်မကို နားလည္ေပးနိုင္မယ္လို႕ ယံုၾကည္ပါတယ္။

0 အားေပးစကား:

Post a Comment

 
....../******EOT*******/..........